Customer Service Associate - Dutch/Finnish/German/Norwegian/Swedish/Danish/Polish
Work
Salary(gross): from 1500 to 1800 EUR monthly
Applying for the vacancy has ended
Description
Tech Mahindra Business Process Services (BPS) is a global leader in IT solutions and services, known for its innovative use of advanced technologies like AI and machine learning. Serving a broad spectrum of industries including telecommunications, finance, healthcare, retail, and more, Tech Mahindra BPS provides customized, efficient solutions. Committed to sustainability and social responsibility, it aligns with Tech Mahindra's group-wide goals, delivering high-quality, ethical services globally.
Tech Mahindra Business Process Services (BPS) ir globāls IT risinājumu un pakalpojumu līderis, kas pazīstams ar novatorisku progresīvu tehnoloģiju, piemēram, AI un mašīnmācības, izmantošanu. Apkalpojot plašu nozaru spektru, tostarp telekomunikācijas, finanses, veselības aprūpi, mazumtirdzniecību un citas, Tech Mahindra BPS nodrošina pielāgotus, efektīvus risinājumus. Apņemoties ievērot ilgtspējību un sociālo atbildību, tas atbilst Tech Mahindra grupas mēroga mērķiem, nodrošinot augstas kvalitātes, ētiskus pakalpojumus visā pasaulē.
Requirements
Educational / Professional Qualification
- (CEFR level B2 atleast) or native relevant market language (Dutch/Finnish/German/Norwegian/Swedish/Danish/Polish) and manageable English skills (B1+ or better) in writing and speaking to understand documentation and log accurately in the client systems
- Previous experience in an outsourced customer service environment is of advantage.
Preferred Competencies
- Possesses an advanced understanding of using computers and is effectively able to multi-task across systems and applications,
- Optimistic, friendly, positive, and self-motivated personality,
- Ability to work in team,
- Service oriented profile and with a focus on problem solving,
- Ability to work shift hours/ part time (to the extent legally possible), adapting fast on change of prioritization.
- For agents handling written customer contact: Excellent written communication skills in the relevant market language (Dutch/Finnish/German/Norwegian/Swedish/Danish/Polish) and a typing speed of minimum 50 words per minute
Izglītība / profesionālā kvalifikācija
(vismaz CEFR līmenis B2) vai vietējā attiecīgā tirgus valoda (holandiešu/somu/vācu/norvēģu/zviedru/dāņu/poļu) un pārvaldāmas angļu valodas prasmes (B1+ vai labākas) rakstiski un runājot, lai saprastu dokumentāciju un precīzi reģistrētos klienta sistēmās.
Iepriekšēja pieredze ārpakalpojumu klientu apkalpošanas vidē tiks uzskatīta par priekšrocību.
Vēlamās kompetences
Viņam ir padziļinātas zināšanas par datoru lietošanu un viņš spēj efektīvi veikt vairākus uzdevumus dažādās sistēmās un lietojumprogrammās,
Optimistiska, draudzīga, pozitīva un pašmotivēta personība,
Spēja strādāt komandā,
Uz pakalpojumu vērsts profils un koncentrējas uz problēmu risināšanu,
Spēja strādāt maiņu stundas/ nepilnu darba laiku (ciktāl tas ir likumīgi iespējams), ātri pielāgojoties prioritāšu maiņai.
Aģentiem, kas nodarbojas ar rakstisku kontaktu ar klientiem: Teicamas rakstiskas komunikācijas prasmes attiecīgajā tirgus valodā (holandiešu/somu/vācu/norvēģu/zviedru/dāņu/poļu valodā) un rakstīšanas ātrums vismaz 50 vārdi minūtē.
Duties
Work Experience / Responsibilities
· Handle phone calls with customer queries and provide resolution to end users
· Record case resolutions in the contact center tool based on client communication via phone, email, chat etc.
· Ensure that cases are resolved within case life cycle, as per individual balanced scorecard
· Escalate priority issues per client specifications to the immediate lead as applicable
· Work independently and within a team
· Communicate well with internal and external contacts
· Provide exemplary customer satisfaction
Darba pieredze / Pienākumi
· Apstrādājiet tālruņa zvanus ar klientu jautājumiem un sniedziet galalietotājiem risinājumu
· Ierakstiet lietu risinājumus kontaktu centra rīkā, pamatojoties uz klientu saziņu pa tālruni, e-pastu, tērzēšanu utt.
· Nodrošiniet, lai gadījumi tiktu atrisināti lietas dzīves cikla ietvaros saskaņā ar individuālu līdzsvarotu rādītāju karti
· Attiecīgos gadījumos norādiet prioritāros jautājumus atbilstoši klienta specifikācijām tūlītējam vadītājam
· Strādāt patstāvīgi un komandā
· Labi sazināties ar iekšējiem un ārējiem kontaktiem
· Nodrošiniet izcilu klientu apmierinātību
Proposal
Joining Tech Mahindra Latvia offers a unique blend of professional growth opportunities and a vibrant work culture where innovation in customer experience and enjoyment at work go hand in hand.
Please send your CV to LatviaRMG@TechMahindra.com or use the portal's internal login system.
Employee Benefits- We've got you covered!
Premium Medical Insurance: Enjoy comprehensive coverage for you and your family (spouse and dependents) including routine health checks, dental, vision, prescription drugs, mental health support and much more.
OVP (Compulsory Health Examination): Full coverage.
Development Opportunities: Advance your skills with DEXT, our educational platform offering 5000+ free courses, practice platforms and certifications, especially in cutting-edge technologies.
Attractive compensation and allowances- Basis role and experience.
Annual Leave – 4 calendar weeks of paid leave.
Work Culture and Environment: Thrive in a dynamic and enjoyable workplace enriched with regular celebrations, wellness activities, and great team spirit.
Hybrid Work Model: Transition to a hybrid model after meeting performance standards and depending on business needs.
Work from Home on Late Shifts: Option to work from home whenever you work late shift hours, providing you with the flexibility to manage your schedule effectively
Please note that the successful candidate will be subject to a background check as this role involves the processing of confidential information belonging to Tech Mahindra clients and this role is directly related to the provision of financial services. Candidates must not have been convicted of committing an intentional criminal offense against the State, property, or governance procedures, of committing an intentional criminal offense in the national economy or while in service in a governmental authority, or of committing a terrorism-related criminal offense unless criminal record thereon has been extinguished or set aside. Furthermore, candidates must not have any defaults on payment obligations towards Tech Mahindra clients to whom the services will be provided. Further information on how Tech Mahindra processes candidates data is available: https://www.techmahindra.com/en-in/privacy-policy/
Pievienošanās Tech Mahindra Latvia piedāvā unikālu profesionālās izaugsmes iespēju un dinamiskas darba kultūras sajaukumu, kurā inovācijas klientu pieredzē un darba bauda iet roku rokā.
Lūdzam CV sūtīt uz LatviaRMG@TechMahindra.com vai izmantot portāla iekšējo pieteikšanās sistēmu.
Darbinieku priekšrocības — mēs jums nodrošinām!
Premium medicīniskā apdrošināšana: izbaudiet visaptverošu segumu sev un savai ģimenei (laulātajam un apgādājamajiem), tostarp regulāras veselības pārbaudes, zobārstniecības, redzes, recepšu medikamentus, garīgās veselības atbalstu un daudz ko citu.
OVP (obligātā veselības pārbaude): pilns segums.
Attīstības iespējas: padziļiniet savas prasmes, izmantojot DEXT — mūsu izglītības platformu, kas piedāvā vairāk nekā 5000 bezmaksas kursus, prakses platformas un sertifikātus, īpaši progresīvās tehnoloģijās.
Pievilcīgs atalgojums un piemaksas- Pamata loma un pieredze.
Ikgadējais atvaļinājums – 4 kalendārās nedēļas apmaksāts atvaļinājums.
Darba kultūra un vide: attīstieties dinamiskā un patīkamā darba vietā, kas bagātināta ar regulārām svinībām, labsajūtas aktivitātēm un lielisku komandas garu.
Hibrīda darba modelis: pāreja uz hibrīda modeli pēc veiktspējas standartu izpildes un atkarībā no uzņēmuma vajadzībām.
Darbs no mājām vēlās maiņās: iespēja strādāt no mājām ikreiz, kad strādājat vēlās maiņās, nodrošinot elastību, lai efektīvi pārvaldītu savu grafiku
Lūdzu, ņemiet vērā, ka veiksmīgajam kandidātam tiks veikta iepriekšējās darbības pārbaude, jo šī loma ir saistīta ar Tech Mahindra klientiem piederošas konfidenciālas informācijas apstrādi un šī loma ir tieši saistīta ar finanšu pakalpojumu sniegšanu. Kandidāti nedrīkst būt notiesāti par tīša noziedzīga nodarījuma izdarīšanu pret valsti, īpašumu vai pārvaldes procedūrām, par tīša noziedzīga nodarījuma izdarīšanu valsts ekonomikā vai dienestā valsts iestādē, vai par noziedzīga nodarījuma izdarīšanu, kas saistīts ar terorismu. ja vien sodāmība par to nav dzēsta vai atcelta. Turklāt kandidāti nedrīkst pildīt maksājumu saistības pret Tech Mahindra klientiem, kuriem tiks sniegti pakalpojumi. Papildinformācija par to, kā Tech Mahindra apstrādā kandidātu datus, ir pieejama: https://www.techmahindra.com/en-in/privacy-policy/
Location
Vacancies you might be interested in
TĀMĒTĀJA ASISTENTS
Rīgas Tehniskās universitātes Attīstības fonds
- Internship • Salary(net): 550 EUR monthly • till 05.11.2024
Customer Support Representative / Klientu apkalpošanas speciāliste/-s
Worldline Latvia SIA
- Work • Salary(gross): from 6.98 to 7.39 EUR hourly • till 14.11.2024
Iekšējās komunikācijas speciālists
TELUS Digital Experience
- Work • Salary(gross): 1680 EUR monthly • till 01.12.2024
PRAKTIKANTS TIRDZNIECĪBAS VIETU AKTIVIZĀCIJAS NODAĻĀ
Rīgas Tehniskās universitātes Attīstības fonds
- Internship • Salary(net): 500 EUR monthly • till 13.11.2024
About the company
Tech Mahindra
Tech Mahindra Business Process Services (BPS) is a global leader in IT solutions and services, known for its innovative use of advanced technologies like AI and machine learning. Serving a broad spectrum of industries including telecommunications, finance, healthcare, retail, and more, Tech Mahindra BPS provides customized, efficient solutions. Committed to sustainability and social responsibility, it aligns with Tech Mahindra's group-wide goals, delivering high-quality, ethical services globally.
Tech Mahindra Business Process Services (BPS) ir globāls IT risinājumu un pakalpojumu līderis, kas pazīstams ar novatorisku progresīvu tehnoloģiju, piemēram, AI un mašīnmācības, izmantošanu. Apkalpojot plašu nozaru spektru, tostarp telekomunikācijas, finanses, veselības aprūpi, mazumtirdzniecību un citas, Tech Mahindra BPS nodrošina pielāgotus, efektīvus risinājumus. Apņemoties ievērot ilgtspējību un sociālo atbildību, tas atbilst Tech Mahindra grupas mēroga mērķiem, nodrošinot augstas kvalitātes, ētiskus pakalpojumus visā pasaulē.