Klientu apkalpošanas speciālists
About study program
Šīs programmas absolventi iiegūst klientu apkalpošanas speciālista kvalifikāciju, kas nodrošina prasmi strādāt ar klientiem, informēt tos par uzņēmuma struktūru, produktiem vai sniegtajiem pakalpojumiem, piedalīties mārketinga pasākumos, lietot specializētās datorprogrammas un elektroniskos sakaru līdzekļus klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanā un dokumentēšanā, veikt sniegto pakalpojumu finanšu operācijas, aizpildīt finanšu pirmdokumentus un izstrādāt dažāda veida pārvaldes dokumentus.
Detailed information
http://uznemsana.pt.edu.lv/index.php/profesijas/10-priekuli/dienas-nodala/profesionalas-videjas-izglitibas-programmas/4-klientu-apkalposanas-specialists | |
Form | Full time |
Pre-education | Primary |
Duration | 46 |
Qualification | Vocational |
Available languages | Latvian |
Available employment
Study programs you might be interested in
Grāmatvedība, analīze un audits – profesionālās augstākās izglītības bakalaura studiju programma
Latvijas Universitāte
- 42 recommendations
Finanses
Banku augstskola
- 85 recommendations
Uzņēmējdarbības vadība
Biznesa augstskola Turība
- 66 recommendations
Tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmumu vadība
Biznesa augstskola Turība
- 57 recommendations
About school
Vidzemes Tehnoloģiju un dizaina tehnikums
Tehnikuma vērtības:
PROFESIONALITĀTE jeb meistarība darbos un vārdos
SADARBĪBA jeb dalīšanās, mācīšanās un strādāšana, sniedzot atbalstu cits citam
ATBILDĪBA jeb pienākuma apziņa par individuālu un kolektīvu rīcību, lēmumiem un to rezultātiem
Mācību process notiek divās vietās - Cēsu pilsētā un no tās 6 km attālumā esošajos Priekuļos. Cēsīs profesiju apgūst IT, koka un dizaina jomas pārstāvji, bet Priekuļos jaunieši lauksaimniecības, auto, enerģētikas, būvniecības un ēdināšanas nozarē.