Contact
Marta Jansone, Personāla vadītāja Send a message
About company
Concentrix + Webhelp ir starptautisks biznesa procesu ārpakalpojumu sniedzējs. Webhelp specializējas klientu apkalpošanā un maksājumu pārvaldībā, kā arī pārdošanas un mārketinga pakalpojumu sniegšanā, izmantojot balss, sociālos un digitālos kanālus. Kompānija darbojas vairāk nekā 70 valstīs, kurās nodarbināti 440 000 darbinieku, kas runā vairāk kā 95% no visām valodām.
Vairāk informācija atrodama uzņēmuma mājāslapā, https://webhelplatvia.teamtailor.com/ un www.webhelp.com
Grāmatvedis (konsultants)
Grāmatveža konsultanta galvenais mērķis ir izcils grāmatvedības pakalpojumu serviss, palīdzot veikt uzskaiti un grāmatvedības operācijas uzņēmuma klientiem, kompānijas izaugsmes un peļņas nodrošināšanai.
Pamata pienākums:
Nodrošināt finanšu informācijas apkopošanu un apstrādi, finanšu rādītāju aprēķināšanu un analīzi pamatojoties uz vispārējiem grāmatvedības uzskaites principiem; pārbaudīt finanšu operāciju dokumentu pareizību; gatavot finanšu pārskatus; lietot teorētiskās un praktiskās grāmatvedības zināšanas, risinot problēmas, kas radušās darba procesā; sniegt vispārēju informāciju esošajiem un potenciālajiem klientiem; nodrošināt finanšu operāciju uzskaiti; veikt līdzīga satura uzdevumus.
Klientu apkalpošanas speciālists
Klientu apkalpošanas operatora galvenais mērķis ir izcils klientu serviss kompānijas izaugsmes un peļņas nodrošināšanai.
Pamata pienākumi:
Sniegt vajadzīgo informāciju klientiem pa tālruni; pieņemt no klientiem pasūtījumus, apstrādāt tos, lietojot datorprogrammu; sniegt informāciju par pakalpojumu cenām, iespēju iegādāties, raksturot pakalpojumus, to īpašības; saskaņot ar klientu pakalpojumu saņemšanas laiku, vietu, adresi; informēt klientus par izmaiņām pasūtījumā, saskaņot izmaiņas; atbildēt pa tālruni uz klientu jautājumiem, sniegt konsultācijas, izpildīt pa tālruni saņemtos klienta uzdevumus; strādāt ar datortehniku, izstrādājot, rediģējot, apstrādājot korespondenci un citus dokumentus; sadarboties ar klientiem, izzināt viņu vajadzības, noteikt svarīgāko, lai izvērtētu un piedāvātu labāko risinājumu no organizācijas piedāvātajiem produktiem; strādāt ar tehniku; veikt līdzīga satura uzdevumus.
Represented professions
Recommended schools and studies
Customer Service Specialist
2 recommendations
Daugavpils Universitāte
FILOLOĢIJA (ANGĻU FILOLOĢIJA)
- 2 company recommendations
Latvijas Kultūras akadēmija
Starpkultūru sakari Latvija-Ziemeļvalstis
- 4 company recommendations