Contact
Dace Dricka Send a message
About company
Coca-Cola HBC ir uz izaugsmi orientēts plaša patēriņa dzērienu uzņēmums un The Coca-Cola Company stratēģiskais dzērienu ražošanas partneris. Mēs radām vērtību visām iesaistītajām pusēm, atbalstot vietējās sabiedrības sociāli ekonomisko attīstību mūsu darbības valstīs, un uzskatām, ka pozitīvākas ietekmes radīšana uz vidi ir integrāli svarīga mūsu turpmākai izaugsmei. Kopumā mēs un mūsu klienti apkalpojam 740 miljonus patērētāju plašā ģeogrāfiskā teritorijā 29 valstīs un trīs kontinentos. Mūsu portfolio ir viens no spēcīgākajiem, plašākajiem un elastīgākajiem visā dzērienu nozarē, piedāvājot patērētāju vidū vadošos dzērienu zīmolus gāzēto, sulu, ūdens, sporta, enerģijas, augu bāzes, gatavās tējas un kafijas un citās kategorijās.
Mēs veicinām atklātu un iekļaujošu darba vidi mūsu darbiniekiem un esam novērtēti kā vieni no līderiem ilgtspējas jomā tādos ESG etalonu testos kā Dow Jones Ilgtspējas rādītāji, CDP, MSCI ESG un FTSE4Good.
Career in company
Uzņēmums cenšas attīstīt uzņēmumā esošos darbiniekus un gatavot tos nākamajam pakāpienam, ja vien ir spējas un interese.
Ir svarīgi, lai vadītāja līmeņa darbiniekam būtu pilnīga izpratne par to kāds darbs ir viņa pakļautajiem, izpratne par kompānijas iekšējo kultūru un procesiem, tādēļ ja uzņēmumā ir vakance, pirmkārt tiek dota priekšroka iekšējiem kandidātiem. Visiem lielākajiem departamentiem uzņēmumā ir izstrādātas tā saucamās karjeras kāpnes, kur ir norādīts, kādās pozīcijās ir jāiegūst pieredze, lai kļūtu, piemēram, par reģionālo tirdzniecības vadītāju.
Prakse
Uzņēmumā reti tiek piedāvātas prakses vietas. Ja ir vēlme iziet praksi pie mums, uzņēmums aicina mērķtiecīgus studentus griezties pie personāldaļas ar konkrēti definētiem mērķiem, ko vēlas apgūt vai izpētīt, un norādīt kurā departamentā vai jomā. Pēc šāda pieteikuma saņemšanas personāla speciālist dosies pie attiecīgā departamenta vadītāja un pārrunās iespējas uzņemt šo praktikantu un sniegs atbildi studentam par uzņēmuma kopējo lēmumu.
Apmācība
Darbinieka apmācība sākas jau pirmajā darba dienā, kas notiek saskaņā ar individuāli sastādītu darbā ievadīšanas plānu, kurā ir detalizēti norādīts, kad un kas jaunajam darbiniekam ir jāapgūst.
Apmācību plānošana turpinās balstoties uz katra darbinieka individuālā snieguma/attīstības plāna, kas tiek gada sākumā papildināts vai izveidots no jauna(jaunam darbiniekam). Šajā dokumentā darbinieks un viņa vadītājs pārrunā darbinieka sniegumu katrā no viņam nepieciešamajām kompetencēm un izvirza ne vairāk kā 3 prioritātes, kas būtu jāuzlabo gada laikā. Lai sasniegtu šos uzlabojumu darbinieks un vadītājs vienojas par nepieciešamajām aktivitātēm: speciāli darba uzdevumi, vadītāja atbalsts vai apmācību kursi/semināri. Proporcijām starp šīm trim metodēm jābūt 70: 20: 10.
Darbinieku attīstība uzņēmumā balstās uz šim galvenajām metodēm:
1)mēs uzskatām, ka vislabākā attīstība notiek darba vietā nevis klasē
2)vislabākā attīstība apmierina uzņēmuma vajadzības
3)atbildība veicina attīstība nevis programmas vai apmācības plāni
4)vadītājam ir vislielākā nozīme:
• deleģēšanai / instruktāžai ir vislielākā ietekme uz attīstību
• atteikšanās un / vai sīkumaina vadība neveicina attīstību
Represented professions
Recommended schools and studies
Director, Sales
2 recommendations
Latvijas Universitāte
- 681 company recommendations
Rīgas Tehniskā universitāte
- 934 company recommendations
Marketing Specialist
2 recommendations
Latvijas Universitāte
- 681 company recommendations
Rīgas Tehniskā universitāte
- 934 company recommendations