Pavārs
Rīgas Tūrisma un radošās industrijas tehnikums
- 12 recommendations
Pārtikas produktu ražošanas tehniķis strādā pārtikas aprites uzņēmumā, veic pārtikas produktu ražošanu un ar to saistītus darbus. Izpilda dažādas operācijas izejvielu pārstrādē un produktu ražošanā, ievērojot tehnoloģisko instrukciju, labas higiēnas un labas ražošanas prakses nosacījumus, nodrošina tehnoloģiskā aprīkojuma sagatavošanu un lietošanu darbā.
Izglītības programma:Pārtikas produktu tehnoloģija
Iegūstamā kvalifikācija:Pārtikas produktu ražošanas tehniķis, ceturtais LKI līmenis
Mācību ilgums:4 gadi
Finansējums:Valsts budžets
Profesionālo kompetenču moduļi:
Tehnoloģiskās plūsmas nodrošināšana pārtikas aprites uzņēmumā
Paškontroles sistēmas prasību ievērošana pārtikas aprites uzņēmumā
Pārtikas produktu ražošanas izejvielu aprite
Pārtikas produktu ražošanas izejvielu pirmapstrāde
Pārtikas produktu ražošana
Galaproduktu iepakošana
Galaprodukta aprite
Pārtikas produktu ražošanas tehniķa prakse
Gaļas un gaļas pārstrādes produktu ražošana
Zivju un zivju produktu ražošana
Piena un piena produktu ražošana
Maizes un miltu produktu ražošana
Saldumu un šokolādes izstrādājumu ražošana
Augļu un dārzeņu produktu ražošana
Dzērienu ražošana
Uzņemšanas prasības:
vērtējumi visos mācību priekšmetos nav zemāki par 4 ballēm;
izglītojamie tiks uzņemti konkursa kārtībā, pamatojoties uz vidējo mācību sasniegumu vērtējumu latviešu valodā, svešvalodā (pirmajā) un matemātikā, kas norādīts personas pamatizglītības apliecības pielikumā "Sekmju izraksts".
Prakses un darba iespējas:
Pārtikas produktu ražošanas tehniķis strādā pārtikas produktu ražošanas nozarēs: gaļas, piena, augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumos, zivju produkcijas, kulinārijas izstrādājumu, dzērienu, konditorejas izstrādājumu un saldumu ražošanas uzņēmumos.
Vairāk informācijas un pieteikšanās: www.valmierastehnikums.lv
https://valmierastehnikums.lv/programa/partikas-produktu-razosanas-tehnikis/ | |
Starts at | 2024-09-02 |
Form | Full time |
Pre-education | Primary |
Duration | 48 |
Qualification | Vocational |
Available languages | Latvian |
”Valmieras tehnikuma mērķis ir piedāvāt apgūt profesiju, kas būs pieprasīta darba tirgū un nodrošinās darba iespējas pēc skolas pabeigšanas. Vienlaikus ļoti svarīgs aspekts ir kvalitatīvas vidējās izglītības iegūšana, lai pēc skolas pabeigšanas jaunieši būtu konkurētspējīgi, startējot arī konkursos uz studiju vietām augstskolās”
/tehnikuma direktore Vineta Melngārša/
Vidzemes skaistākajā pilsētā Valmierā, kur Gauja met līkumu uz jūru, atrodas Valmieras tehnikums. Šobrīd Valmieras tehnikums ir viena no lielākajām izglītības iestādēm Vidzemes reģionā.
Ar Eiropas Savienības un Latvijas valsts līdzekļu ieguldījumu – vairāk nekā 12 miljonu eiro vērtībā, izglītības iestāde pārtapusi modernā, mūsdienīgā Vidzemes profesionālās izglītības centrā, kopš tā laika turpinot attīstīties, ieguldot finansējumu un attīstot jaunas profesijas.
Mēs ceram, ka jaunās, labiekārtotās telpas, modernās laboratorijas, mācību restorāns, dienesta viesnīca pulcēs gan vidzemniekus, gan citu Latvijas novadu jauniešus, kas ar savām idejām un darba rokām veicinās Vidzemes, Latvijas un Eiropas uzņēmumu izaugsmi un attīstību.
Mēs esam pārliecināti, ka šis būs veiksmes stāsts daudziem Latvijas jauniešiem, kuri nākotnē izvēlēsies izglītoties Valmieras tehnikumā.
Mūsu misija:
Veidot VT par reģiona ekonomikas, intelektuālā kapitāla, personības izaugsmes un profesionālās izglītības inovāciju resursu centru, sagatavojot, piesaistot un noturot dažādus pasaules līmeņa talantus Vidzemes reģionā.
Vīzija 2027:
Kļūt par Eiropā atpazīstamu un Vidzemē spēcīgāko profesionālās izglītības inovāciju resursu centru, kas sadarbībā ar industriju, īsteno profesionālo izglītību visām sabiedrības grupām.
Mūsu vērtības:
Kompetence – augsts kompetences līmenis gan izglītības kvalitātes ziņā, gan spējās, kas jānodod izglītojamajiem. Zinoši, profesionāli, uz izcilību orientēti pedagogi, zinātkāri, atvērti un sasniegumiem orientēti izglītojamie.
Mērķtiecība – mērķtiecīgas specialitātes vai izglītības tematiskās jomas izvēle, cītīgs darbs, savu prasmju attīstība un rezultatīvs darbs gan izglītojamajiem, gan pedagogiem un pārējiem darbiniekiem.
Mūsdienīgums – visaugstākā prioritāte mūsdienīgiem, inovatīviem risinājumiem, metodēm un pieejām visos līmeņos, progresīvās domāšanas attīstīšana, jauniešus uzrunājoša vizuālā identitāte un komunikācija.