Lielākais jauno speciālistu piesaistes pasākums no 7.- 11. aprīlim 2025. gadā!
Prakse.lv • 14.01.2025 • Career planning tips
Lielākais jauno speciālistu piesaistes pasākums no 7.- 11. aprīlim 2025. gadā!
Jau 20. reizi pēc kārtas Prakse.lv sadarbojoties ar nozaru līderiem rīkos projektu “Uzņēmumu atvērto durvju dienas”. Nedēļas laikā jaunajiem speciālistiem būs iespēja klātienē vai tiešsaistē apmeklēt uzņēmumus, lai uzzinātu par darba un karjeras iespējām. Pasākumā piedalīsies ap 50 uzņēmumu!
Ja vēlaties uzzināt vairāk par pasākumu, piesakieties īsai prezentācijai no mūsu kolēģa Kristiāna Varta, telefons: 20370079, e-pasts: kristians.varts@prakse.lv. Priecāsimies pastāstīt!
Vadošais Ziemeļvalstu un Baltijas IT infrastruktūras nodrošinātāja Atea Global Services atsauksme par dalību 2024. gadā rudenī:
Mēs, Atea, ar prieku atzīmējam savu dalību šī gada Atvērtajās durvju dienās, kas sniedza mums iespēju iepazīstināt jauniešus un darba meklētājus ar mūsu darbību un inovācijām IT jomā. Pasākuma laikā mēs dalījāmies ar zināšanām, demonstrējām jaunākos tehnoloģiskos risinājumus un diskutējām par karjeras iespējām mūsu uzņēmumā. Mēs ticam, ka šādas iniciatīvas veicina jaunās paaudzes interesi par tehnoloģijām un palīdz viņiem atrast savu aicinājumu. Aicinām arī citus uzņēmumus atvērt savas durvis un kopīgi veicināt sabiedrības izpratni par nozares attīstību un iespējām. Pasākumā piedalījās 70 jaunieši.
Viena no vadošajām Latvijas bankām Citadele banka atsauksme par dalību 2024. gadā rudenī:
Citadele bankas dalība atvērtajās karjeras dienās 2024. gada oktobrī bija ļoti vērtīga pieredze. Šī gada pasākums notika klātienē, un tā laikā tika piedāvāta lieliska iespēja ne tikai iepazīt bankas darba vidi, bet arī iegūt dziļāku izpratni par uzņēmuma kultūru. Citadele komanda bija ļoti atsaucīga un draudzīga, sniedzot skaidras atbildes uz visiem jautājumiem un daloties ar reālu ieskatu savā ikdienas darbā un tajā sastopamajos izaicinājumos.
Īpaši vērtīga bija informācija par iespējām profesionālajai attīstībai Citadele bankā. Bankas pārstāvji izskaidroja dažādas karjeras izaugsmes iespējas un iepazīstināja ar konkrētiem uzdevumiem un projektiem, pie kuriem viņi strādā. Tas palīdzēja labāk izprast, kāda varētu būt potenciālā loma ikdienas darbā un cik daudzpusīgas iespējas piedāvā Citadele.
Noslēgumā lielu iespaidu atstāja iespēja piedalīties praktiskajās darbnīcās un tīkla veidošanas aktivitātēs. Šīs aktivitātes sniedza vēl lielāku skaidrību par bankas procesiem un atstāja pozitīvu iespaidu par Citadele kā darba devēju, kas ir ieinteresēts talantu attīstībā un atbalstā.
Kopvērtējums: ļoti pozitīva pieredze, kas palīdz pieņemt pamatotus lēmumus par karjeras izvēli finanšu nozarē un rada motivāciju apsvērt Citadele kā darba vietu ar labvēlīgu attīstības vidi. Pasākumā piedalījās ap 30 jaunieši.
Vadošā Latvijas informācijas tehnoloģiju un biznesa vadības konsultāciju un risinājumu uzņēmuma Corporate Solutions atsauksme par dalību 2024. gadā rudenī:
Bijām ļoti priecīgi, ka varējām uzņemt tik motivētus un zinātkārus jauniešus mūsu uzņēmuma atvērto durvju dienā! Bija lieliski redzēt, cik aktīvi un iesaistīti bija lielākā daļa dalībnieku, uzdodot jautājumus un izrādot interesi par mūsu darbības jomām.
Tā bija vērtīga pieredze gan mums, gan jauniešiem – dalījāmies ar savu pieredzi, parādījām uzņēmuma ikdienu un ceram, ka iedvesmojām jauniešus viņu turpmākajai profesionālajai attīstībai IT jomā. Paldies visiem, kas piedalījās, un ceram jūs redzēt arī nākotnē!". Pasākumā piedalījās ap 30 jaunieši.
Starptautisko digitālo pakalpojumu sniedzēja C.T.Co atsauksme par dalību 2024. gadā rudenī:
Atvērto durvju nedēļa uzņēmumos ietvaros ar lielu prieku sagaidījām 14 talantīgus IT studentus C.T.Co birojā! Šīs iedvesmojošās dienas laikā skolēniem bija iespēja:
- Iepazīstieties ar uzņēmuma C.T.Co ikdienas darbu
- Izbaudiet ekskursiju pa mūsu moderno un mājīgo darba vietu.
- Satiec mūsu komandu un uzzini par mūsu pašreizējām darba iespējām.
Mums bija liels prieks dalīties pieredzē un demonstrēt dinamisko vidi, ko esam radījuši šeit C.T.Co! Liels paldies visiem skolēniem, kuri pievienojās mums šajā aizraujošajā ceļojumā. Mēs ar nepacietību gaidīsim, kur jūs aizvedīs jūsu IT karjera!
ZĪMĪGĀKIE DATI par Atvērto durvju nedēļas projektu 2024. gada rudenī:
- Dalībnieku skaits 50 uzņēmumi.
- Pasākums norisinājās gan tiešsaistē, gan klātienē.
- Jauniešu skaits, kuri piedalījās ekskursijās (vidusskolu skolēni, arodskolu un tehnikumu audzēkņi, koledžu un augstskolu studenti un absolventi): 1285.
- Jauniešu pieteikumu skaits pārsniedza 3000.
- Uzņēmumi pārstāvēja 5 pilsētas un 14 nozares
- Dalībnieku aptauja: Ekskursiju kopējais vērtējums: Labi un ļoti labi 94%
- Dalībnieku aptauja: Vai bija vērts piedalīties ekskursijā: Jā 92%
- Dalībnieku aptauja: Vai viedoklis par uzņēmumu uzlabojās: Jā 88%
- Kopējais skatījumu skaits Prakse.lv Pasākuma sadaļā 213 722 laika posmā no 30.09 – 22.10.2024.
- Par projektu tika iepazīstinātas vairāk kā 540 mācību iestādes, individuāli apzvanot. Visas interesējošās uzņēmumu skolas un fakultātes tika apziņotas. Pie skolu apzvanīšanas darbojās 6 cilvēki.
- Kino reklāma par pasākumu attēlota Apollo Kino Akropole Rīga, Apollo Kino Plaza un Apollo Kino Domina. Reklāma tika attēlota vairāk kā 150 kino seansos no 8. – 11. oktobrim.
- Projekta reklāmas kampaņā liels uzsvars tika likts uz sociālajiem mēdijiem. Facebook kopējā sasniegtā auditorija caur ziņām ir 492 145. Reklamējāmies arī Instagram un X. Instagram kopējā sasniegtā auditorija bija 134 442.
- Kopēji Facebook, Instagram un X laika posmā no 30.09 – 22.10.2024 tika izvietotas 44 ziņas
- Par dalību projektā uzņēmumi un savos sociālajos kontos izvietoja 22 ziņas. Arī mediji un sadarbības skolas izvietotoja dažādu informāciju pie sevīm.
- Projekta reklāmas baneri tika izvietoti 24 izglītības iestāžu karjeras lapās kā RTU, LU, RSU, RISEBA, RTK, Liepājas Tehnikums, Daugavpils universitēte, Liepājas universitāte u.c.
- Tika izveidots projekta elektroniskais plakāts, kurš tika izsūtīti 192 mācību iestādēm.
- Kopumā izveidoti 26 e-plakāti, individuāli katram uzņēmumam. Tika izgatavoti arī e-plakātu otra versija vairāk piemērota Instagram vajadzībām, izgatavoti 26 plakāti.
- Šogad projekts tika reklamēts semināru veidā 100 karjeras semināros mācību iestādēs visa Latvijā.
- Tika izvietots Atvērto durvju nedēļas video, kurš tika reklamēts vairāk kā 15 000 reizes.
- Tika izsūtīti vairāk kā 9 000 SMS jauniešu informēšanai par ekskursijām